nedeľa 30. decembra 2012

Moja história kreslenia áut


Vitajte pri mojom novom článku, v ktorom vám priblížim moje počiny z papierom a farbičkami :)











    Zameriavam sa najviac na kreslenie áut, portrétov a obrázkov zvierat.:)
Kresleniu som sa začal venovať niečo viac ako pred dvoma rokmi. Bolo to skôr z nudy, keď som na dovolenke zobral papier, ceruzku a farbičky. Mal som predlohu odfotenú v mobile, začal som kresliť a vzniklo z toho toto.

( neľakajte sa, je to prvá kresba auta...budú aj lepšie :D )


   Pri kreslení tohto kúsku ma to začalo baviť a baví ma to doteraz :D
Po tejto kresbe prišla séria ďalších. Na každej novšej kresbe som videl zlepšenie a to posúvalo ma dopredu.

(o pár mesiacov to už vyzeralo takto)

   Neskôr som na internete natrafil na časopis TUNING MAGAZINE a v ňom súťaž Kreslený tuning, kde bolo cieľom podľa stanovenej predlohy nakresliť určité auto a to podľa svojich predstáv upraviť. :D
Začal som časopis odoberať a pravidelne sa zúčastňovať súťaže...Prišli prvé uverejnenia bez umiestnenia...to ma neskutočne tešilo :D no najradšej som bol ked prišlo moje umiestnenie na prvom mieste ^_^ To bola radosť...od vtedy som do súťaže poslielal kresby každý mesiac a vyhral zopár prvých miest...No napokon prišlo sklamanie...Tuning magazine prestal vydávať svoje časopisy a tým pádom aj koniec súťaže... No od kreslenia ma to neodradilo :) Teraz kreslím pre rodinu, kamarátov a aj na zákazky :)

(s touto kresbou som sa umiestnil na druhom mieste :) )
Opel Cadett


( a s touto na prvom ^_^)
Nissan Micra Cabrio

(tuto je scan z časopisu)

Isto poznáte dizajnéra, ktorý sa volá CHIP FOOSE. Ja som ho obdivoval už odmalička... Stále som pozeral jeho seriál OVERHAULIN...No teraz k veci :D... Jeho štýl je nezameniteľný. Pri kreslení používa namiesto farbičiek fixy...tzv. Markery. Chcel som si to vyskúšať tak som začal hľadať papierníctvo kde by také niečo mali. Kedže to sú špeciálne fixy tak so samozrejme nemali len tak v hociakom papierníctve :D No napokon som ich predsa len našiel v umeleckých potrebách. Boli dosť drahé no oplatilo sa... kreslenie s nimi ma bavilo, bolo to niečo úplne iné. 

(Moja prvá kresba novou technikou)

VW Golf V 

(Zopár starých Amerických svalovcov)

Chevell SS


Dodge Charger


Tak a ešte zopár klasických kresieb a spomínaný  portrét!

Ospravedlňujem sa že to je pokrčené...ale kreslil som to v škole a nejako to cestou domov nevydržalo :D



Zakázková práca na vianoce... Majitel darčeka bol spokojný a to ma teší 




Moje obľúbené Ferrari 



"Čertov povoz"- také bolo zadanie súťaže do Tuning magazine



Dúfam že sa vám článok páčil :) Viac kresieb tu už asi nedávam...lebo ich je strašne veľa :D Bol by som rád ak by ste zanechali nejaký komentár :)

Ak by ste mali záujem o fotky vo väčšom rozlíšení tak stačí napísať...

5 komentárov:

  1. Wauw! :) Koukám jako puk! Tohle je neskutečný, máš fakt talent a hlavně užasný styl malby. Ty obrázky jsou fakt BOMBA!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Ti! :) Som rád že sa Ti obrázky páčia :) a vďaka za komentár :)

      Odstrániť
  2. no niečo fantastické, tieto kresby su FANTASTIK !!!..., nič neviem na to povedať, lebo nie su také krásne slovíčka, ako tieto kresby... velký talent, ale určite !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem krásne :) Rád počúvam takéto slová pretože ma to posúva ďalej a poriadne ma to motivuje :) Díky :)

      Odstrániť
  3. krasne autaa mohol by si dat aj viac vies co by si mohol nakreslit nissan skyline vituningovani

    OdpovedaťOdstrániť